Salı, Mart 03, 2009

Krizdeki tek fırsat...


Krizdeki tek fırsatın, eğlence sektöründe bulunduğu söylenebilir. Böyle dönemlerde kültür ve sanat ürünleri patlama yapabiliyor.

Belleklerinizi zorlayın 1994 krizinden hangi sanatçılar çıktı? Biz söyleyelim: Tarkan.
2001 Krizinden kim çıktı? Cem Yılmaz. Bu örnekler çoğalabilir.
Böyle ekonomik daralma dönemlerinde, kitap ve cd satışları artıp, sinemalarda da gişe hasılatları zıplıyormuş.

İşte ilk bulgular ABD'den geliyor.
ABD'de 1 Ocak-1 Mart döneminde sinema gişe hasılatlarına bakıldığında; 2009 yılı 2008'e göre yüzde 14.7 artış, 2007'ye göre yüzde 31.7 yukarıda.
Şimdilik bu tez işliyor gibi...

Kaynak: Econompicdata.blogspot.com








Hiç yorum yok: