Cumartesi, Mayıs 16, 2009

Bu nedir sizce? (Zihinsel karantina)


Bir hastane bahçesi burası. Hastanedesiniz, bahçede üç sıralı sandalye ile karşılaşıyorsunuz. Nasıl bir anlam yüklemelisiniz? Ne yapmalısınız?
Durun fazla zorlamayın kendinizi, zira akıl yürütülen bir ülkede yaşamıyorsunuz. Akıl yürütenlerin de mantıklı bir sonuca ulaşması olanaklı değil zaten. Sondan başlayarak söyleyelim.
Olay İstanbul'da geçiyor...
Burası Haseki Hastanesi'nin bahçesi.
Domuz gribi şüphesi ile havaalanında karantinaya alınan ABD'li kişi bu hastanede gözlem altında tutuluyor. (Bu hastane daha önceden bu vakaların karantina merkezi olarak seçilmişti)
Bu üçlü sandalye de, diyor ki;'burası karantina alanı, girmeyin'...
Hala anlamadınız mı?
Benim merak ettiğim şey; en küçük kasabalarda bile 'mahallemize katkısından dolayı, belediye başkanımız bilmem kim beye çok teşekkür ederiz' pankartları astırma becerisi göstererek milletvekili, hatta bakan olan politikacıların olduğu bir ülkede "BURASI KARANTİNA ALANIDIR- GİRİLMEZ" diye bir pankart akla gelmiyor mu?
Acaba bu sandalyeleri koyan zihniyet, başkalarını da 'büyükbaş' olarak mı görüyor?
PISA testi diyorum, başka birşey daha demiyorum.
Not: PISA testinin 'köylü kurnazlığı', 'kasaba uyanıklığı' gibi 'yetenekleri ölçmediğini kuvvetle vurgulamak isteriz!
Not2: Bazılarımız bu haberi 'yurdum insanı hahaha' diye de okuyabilir, bunu da 'şapşallığa övgü' olarak görüp ses çıkarmayız!
Haber ve foto Kaynağı: Hürriyet

1 yorum:

Adsız dedi ki...

baktım baktım akıl hastanesi sandım önce valla bak