Pazar, Aralık 14, 2008

Mehmet'in anlayamadığı neymiş?


Eyüp Can Hürriyet'e yazmış...(Bayram nedeniyle Referans çıkmayınca tabii, haberin elde 'patlamaması' için olmalı)

Konu Devlet Bakanı Mehmet Şimşek.

Bakan Şimşek, uzun bir süre eleştiri yağmuruna tutuluyordu. Teknisyen niteliği olan bir kişi idi.
Kendisinin bu noktaya gelmiş olması da bir başarı öyküsü idi. Ama iş siyasete gelince, o teknik adamın, gereğini yapmasını bekliyorsunuz. Neyse, hepimizin bildiği gibi Mehmet yapamadı.

Eyüp Can'ın yazısından anlaşılıyor ki; Mehmet, kendini ifade etmek istemiş. Bildiğimiz kadarıyla bu yazıda ifade edilenler tekzip edilmedi. Görünmeyen kaynak olarak aslında 'Mehmetin dediği' şu; "Ben aslında iyi biriyim. Siyasete girdik. Ama işler tekniği bilmekle olmuyormuş. Başbakan'ın kafasında başka öncelikler varmış. Ben gerekeni söyledim, uyardım, ama fırça yedim, 'Meselenin bir de siyasi boyutu var Mehmet. Sen siyasetten anlamazsın' denildi"....
Tamam da, kime ne yararı var?
Bu kadar zaman boşa gitti.
Biz de soralım o zaman Mehmet'e; istifa müessesesi diye bir şey var Mehmet. Hiç duymuş muydun?
Bir başarı öyküsü nasıl böyle heder edildi?
Biz de anlayamadık, sen anladın mı Mehmet?

Hiç yorum yok: